پیوندها
صفحه اصلی > اخبار 
اخبار > اذعان مسافران بر وضعيت مناسب خدمات نوروزي فرودگاه ها/ ميزهاي پاسخگويي مستقر در فرودگاه ها به دل مسافران نشست


  چاپ        ارسال به دوست

اذعان مسافران بر وضعيت مناسب خدمات نوروزي فرودگاه ها/ ميزهاي پاسخگويي مستقر در فرودگاه ها به دل مسافران نشست

حسين اسفندياري، در گفتگو با روابط عمومي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران به تشريح مهمترين اقدامات نوروزي فرودگاه هاي كشور در سال جاري پرداخت و عنوان كرد: امسال وضعيت خدمت رساني در همه فرودگاه هاي كشور و بویژه فرودگاه هاي بزرگ و شاخص،  به مسافران نوروزي مطلوب و مناسب بود و مسافران نوروزي با مشكلي درحوزه عملكرد فرودگاه ها مواجه نشدند.

قائم مقام مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در امور فرودگاه ها با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ستاد نوروزي فرودگاه هاي كشور از 18 بهمن ماه 96 گفت: به دنبال تدوين اين دستورالعمل اقدامات متنوعي براي ارتقاي خدمت رساني به مسافران نوروزي انجام شد كه شامل بخش هاي فني و عملياتي و نيز ترمينالي بود و از جمله آنها مي توان به  بررسي و بازرسي تمام سيستم هاي فني و سامانه هاي ناوبري هوايي و دستگاه هاي ايمني زميني و عوامل پروازي در فرودگاه هاي كشور و زيباسازي و آراستگي ترمينال ها، محوطه ها و بخش هاي مختلف فرودگاه ها اشاره كرد.

وي با بيان اينكه در نوروز امسال هماهنگي هاي لازم با شركت هاي هواپيمايي و شركت هاي خدمات هندلينگ براي برنامه ريزي پروازهاي فوق العاده و پيشگيري از بروز تاخير و ابطال پروازها انجام شد، افزود: يكي از خدمات شاخص و مطلوب فرودگاه ها در نوروز امسال، نظارت و كنترل ويژه بر نرخ فروش كالا و خدمات شامل غرفه ها، فروشگاه ها و خدمات فرودگاهي بود و نرخنامه اين خدمات نيز در پرتال فرودگاه ها درج شد و خوشبختانه با اعمال اين سياست با شكايتي درباره نرخ فروش كالاها و خدمات مواجه نشديم.

اسفندياري افزود: نوروز امسال، مسير دستيابي فرودگاه ها به شكايات مردمي از راه هاي مختلف فراهم شد و مسافران توانستند از طريق سامانه پيامكي 10007069 و نيز سامانه شهراه وزارت راه و شهرسازي  نظرها، انتقادها و پيشنهادهاي خود را منعكس كنند.

قائم مقام مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران همچنين به درج اطلاعات فردگاهي، برنامه پروازها، نقشه هاي دسترسي به شهر، نرخنامه خدمات و سامانه پيامكي 10007069 در پرتال نوروزي فرودگاه ها اشاره كرد و گفت: براي تسهيل سفرهاي نوروزي، لينك هاي مختلف  شامل اطلاعات لحظه اي پروازها، شرايط جوي، نقشه راه هاي دسترسي به فرودگاه و شهر مربوط، اطلاعات فرودگاهي، تسهيلات فرودگاهي، خريد بليت اينترنتي، جاذبه هاي گردشگري و اماكن ديدني، مذهبي و تاريخي، نقشه استان و شهرهاي مهم، دستورالعمل حقوق مسافر، سامانه پاسخگويي فرودگاه، توصيه هاي امنیتی و بهداشتي، دفاتر شركت هاي هواپيمايي، اماكن فرودگاهي، كنترل بار، ساعت و اوقات شرعي شهرستان و اخبار فرودگاهي در پرتال فرودگاه ها ايجاد شد.

وي با بيان اينكه نوروز امسال براي اولين بار ميز پاسخگويي نمايندگان شركت هاي هواپيمايي به مسافران در فرودگاه هاي كشور مستقر شد، تاكيد كرد: نماينده شركت هاي هواپيمايي مستقر در ميز پاسخگويي، هنگام تاخير پروازها اطلاعات لازم را در اختيار مسافران قرار مي داد كه اين طرح با اسقبال خوبي مواجه شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

اسفندياري همچنين گفت: نوروز 97 به طور مستمر از فرودگاه هاي هدف بازديد و عملكرد آنها در راستاي آمادگي براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران ارزيابي شد كه به زودي نتيجه اين بازديدها و پس از بررسي عملكردها،  فرودگاه هاي ممتاز در حوزه هاي مختلف معرفي مي شوند.

قائم مقام مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران با بيان اينكه امسال سياه چادرهاي عشايري در تعدادی از فرودگاه ها نصب شد، افزود: اين سياه چادرها فرصتي براي آشنايي مسافران با آداب و رسوم عشاير و ترويج و توسعه فرهنگي و گردشگري بود.

وي در پایان در مجموع خدمت رسانی فرودگاه هاي به مسافران نوروزی را موفق ارزیابی کرد.


١١:١٧ - 1397/01/28    /    شماره : ٣٣٤٩٣    /    تعداد نمایش : ٥٦


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




©تمامی حقوق متعلق به این سایت و برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محفوظ می باشد.www.isti.ir